Приклади висловлень вербального оцінювання
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного
процесу у 2-х класах загальноосвітніх навчальних закладах
У 2 - му класі за рішенням
педагогічної ради навчальні досягнення
учнів оцінюють в балах (окрім предметів «Основи здоров’я»,
«Фізична культура», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Мистецтво»,
«Сходинки до інформатики»). Оцінювання другокласників має
бути вмотивованим. Важливо, щоб дитина не втратила стимулу до праці. Оцінки в
балах стають для дітей більш зрозумілими й мотиваційними, якщо супроводжуються
коротким, точним коментарем вчителя. Завдання
вчителя полягає в тому, щоб негативні й позитивні емоції, породжувані невдачами
чи успіхами в навчанні, використовувати для активізації діяльності дітей.
Для семирічного школяра, який відчуває труднощі в
засвоєнні навчального матеріалу, заохочення найменшого успіху має велике
значення.
Вміло користуючись у роботі з другокласниками
педагогічною оцінкою, вчитель закладає основи для формування в них умінь
об'єктивно оцінювати хід і результати своєї діяльності, стимулює розвиток
навчальних мотивів, створює атмосферу доброзичливих взаємин у класі, що
необхідно для підтримування в учнів почуття власної гідності, доброти і
чуйності, бажання працювати разом з однолітками.
В наступному навчальному році
навчальні досягнення учнів 2-х класів з предметів «Основи здоров’я», «Фізична
культура», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Мистецтво»,
«Сходинки до інформатики» мають оцінюватись вербально.
Дуже корисна інформація для вчителів інформатики, які викладали раніше лише в основній та старшій школі.
ОтветитьУдалить